Friday, May 20, 2011

NUR KASIH da MOVIE



 perghhh..hebat betul penangan Nur Kasih ni ekkk..

dari semalam lagi aku dok baca wall fb kawan2 kata nak gi tgk movie nih..hari ni pulak respond yg aku dapat semuanya menceritakan betapa hebatnya citer nih..
pagi tadi kat pantry pun member2 sibuk citer, siap ada yg kata ..ada sorang rakyat malaysia sanggup balik dari Perth semata-mata nak tengok movie nihh..perghh..bahang je rasa kan..aku yg panggung depan mata ni pun x sempat nak menerjah lagi..ni dia sanggup balik dari jauh..banyaknya duit dia..mehh derma kat aku sikit..hahah..tercabar beb..ni yang rasa cam nak mintak time off jek skang ni nak gi panggung..tapi nak tulis apa kat borang time off aku tu ??
adakah bole beralasan begini ?
' saya nak pegi cari bukti yg sahih sebab tak sanggup dgr komen2 orang, jadi saya nak tengok dgn mata kepala saya sendiri, betulkah cerita nur kasih ni sgttt bestt - harap diluluskan permohonan time off saya ini '

haha ..kalau cam nilahh..bukan setakat time off 2-3 jam. time off 24 jam sehari selama 365 hari setahun..hah hambek ko..tengoklah nur kasih tu puass-puass... :)

sbnrnya aku ada hati nak pegi, tapi confirm abg posto aku tu tak layan..sdgkan tgk citer hindustan yg dah berkali2 tengok pun x berenti-berenti nangis..inikan lagi citer yg dah mmg confirm2 byk part sedih..ada yg basah baju aku kang..huhu..

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)