Thursday, December 23, 2010

10 BULAN BERLALU

dah 10 bulan dah blog aku ni terbiar. sejak kali pertama aku belajar post citer sampai skang..tak ter'edit2. sib baiklah ada adik sepupu a.k.a haziqa/kak chik tolong selamatkan blog nih-edit sana sini. kalau x mmg bersawang labah2 tujuh keturunan lah nmpknya blog ni. thanks kak chik, kang akak belanja kat Rawaida Tomyam k. :)

dalam 10 bulan ni mcm2 citer dan pengalaman yang dah aku lalui. rasa menyesal pulak tak post citer dari awal. tapi takpe, semua kenangan pahit manis tu akan kekal abadi kat memori aku. dan sedikit demi sedikit aku nak share kat dlm blog ni. kalaupun x ramai pembaca yg baca blog aku. (masalahnya ada ke org tau aku ada blog ?) huhu..hihi.. takpe. sbb aku nak jadikan blog ni tempat aku mengenang segala yg berlaku dlm hidup aku. dan walaupun dah terlmbt, x kira jugak. yg penting aku nak menceceh jugak. :)


2 comments:

HaziqaHanis:) said...

alaa , tak maenn ar RawaidaTomyam . Kurangkurang pon KFC Tiram ar . HAHA :))

a.z.r.i.n.a said...

hehe..kat waida tomyam ada discount. yes..